יום שבת, 11 ביולי 2009

כמה מילים...

אני פותחת את הבלוג הזה על מנת לעודד את עצמי.
לעודד את עצמי לתעד את הדברים היפים שאני מכינה היום, כי רבים שהכנתי בעבר לא מתועדים, והזיכרון שלהם עם הזמן נהיה עמום.
בנוסף, תקוותי, עם הזמן, שאוכל לסייע לאחרים, גם ממה שלמדתי עד עתה, וממה שאני עוד אלמד בהמשך.
בין כל הדברים השונים שאני עושה בחיי, את החלק הזה אני מקדישה לעצמי.
זה מה שממלא את הנשמה שלי בטוב, כל דבר שאי פעם יצרתי עלה במוחי ביחד עם המחשבה על החיוך של האדם שיקבל את מה שהכנתי.
אמא שלי אומרת שלי אין מישהו כמוני שיכין דברים מעוצבים מתנות וברכות מושקעות כאלה במשפחה שלנו, אבל האמת, שהנתינה שלהם מספיקה.
אני מקבלת את מה שאני צריכה מההכנה והתוצאה, ומעוד דברים נוספים.... ;)


הבלוג הזה הוא בעצם סוג של מתנה עבורי, תיעוד של מה שאני עושה.
אני מתכננת להשתמש בו היטב, להשקיע בו, או יותר נכון להראות את מה הדברים שאני משקיעה בהם בחיי (ונהנית תוך כדי עשייה).
מקווה להנות, ושמי שיקרא יהנה גם כן.
לגבי התכנונים הקרובים...
השיגעון החדש שלי הם כרטיסי ברכה מעוצבים ואלבומים מעוצבים, שיגעון לא זול במיוחד, אבל כזה שתמיד יש מה לעשות איתו והוא נותן המון סיפוק והנאה.
אז אחרי שהכנתי אהילים מזכוכית, זה הזמן לעשות את הדברים הכי כייפיים.
אז איך התחלתי? התחלתי בשוטטות באינטרנט בחיפוש אחר רעיונות, ובבקשה ראשונית מאימא שלי לכפתורים (יש לה המון), כי עיצובים עם כפתורים יוצאים נפלא.

מתכוונת לעדכן, להתחיל לאט לאט ולבנות בהדרגה את הבלוג הזה.

עיצובית עם נגיעה =]
Itzuvit With A Touch

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Blog Widget by LinkWithin